Suosikkiohjelma Rikkaat ja rahattomat palaa ruutuihin uusin jaksoin syyskuussa.
Viidennellä Rikkaat ja rahattomat -kaudella nähdään jälleen joukko erilaisissa taloudellisissa tilanteissa olevia ihmisiä, jotka vaihtavat rooleja keskenään viiden päivän ajaksi. Kuka selviää moninkertaisesti totuttua pienemmällä budjetilla? Miltä suuren viikkobudjetin saaminen tuntuu taloudellisten haasteiden keskellä?
Uudella kaudella nähdään mentalisti Noora Karma vaihtoparinaan opiskelija Maria Rasinkangas, yrittäjät Evon ja Edward Blomstedt vaihtoparinaan vuoden 1965 Miss Suomi Virpi Miettinen, OnlyFans-sisällöntuottajaksi ryhtynyt kohukaunotar Marika Fingerroos vaihtoparinaan somevideoita tekevät Paula Korkiamäki ja Marko Saarela, toimitusjohtaja Kari Aho vaihtoparinaan työkyvyttömyyseläkkeellä oleva Mikko Ikonen, kokki Stefan Richter vaihtoparinaan sirkustaiteilija Katarina Suviniitty, iskelmälaulaja Nisa Soraya vaihtoparinaan energiahoitaja Katja Lepola, yrittäjä Janika Tommila vaihtoparinaan käsityöyrittäjä Katri Ekroth, Diili-kilpailija Vili Värtinen vaihtoparinaan kevytyrittäjä Eetu Pakkanen, valmentaja Anne Karilahti vaihtoparinaan sairaanhoitaja Ulla-Mari Lyytinen sekä yrittäjä Ghaith Shahoodh vaihtoparinaan pienyrittäjä Vilma Viita.
Rikkaat ja rahattomat alkaa Nelosella ja Ruudussa maanantaina 9. syyskuuta klo 21.
Marika Fingerroos
Marika on ohjelmassa poikansa Titon kanssa. Kuukausi sitten Marika kertoi haastattelussa miesihanteestaan ja televisiosarjaan osallistumisestaan näin:
Marika Fingerroos, tunnettu malli ja Onlyfans-tähti, on viettänyt työntäyteistä kesää yhdistäen verkkokaupan pyörittämisen ja sisällön tuottamisen Onlyfans-alustalle. Hänen verkkokauppansa keskittyy seksivälineisiin, ja Onlyfans-sisällön luominen alkoi yksinkertaisesta kokeilusta, joka osoittautui menestykseksi. Fingerroosin mukaan alusta tuntui heti omalta, ja bisnes lähti pyörimään hyvin.
Fingerroos on päättänyt tehdä omanlaistaan sisältöä, välttäen muiden tuottajien kopioimista. Hän ei seuraa muita sisällöntuottajia, jotta hänen materiaalinsa pysyy uniikkina ja hänen tyylinsä omaleimaisena. Neljän vuoden aikana materiaalia on kertynyt runsaasti, ja tämä on näkynyt myös hänen tuloissaan. Fingerroos kuitenkin välttää puhumasta julkisesti tienaamistaan summista, pitäen ne yksityisenä asiana.
Asiakassuhteet ja arki
Fingerroos kuvailee asiakkaitaan fiksuiksi ja kertoo, ettei ole kohdannut ahdistelua sisällöntuottajana. Hänen mukaansa se, miten viesteihin suhtautuu, riippuu myös omasta asenteesta. Hän ei koe seksuaalisia viestejä ahdistavina, vaan suhtautuu niihin neutraalisti.
Fingerroos asuu lastensa kanssa Vaasassa ja viettää arkeaan tavallisten perhearkeen kuuluvien askareiden parissa. Hänen mukaansa arkeen kuuluu esimerkiksi hevosten hoitoa ja muuta ”perusjuttuja”. Vanhin lapsista on juuri käynyt rippileirin, ja nuorempi viettää aikaa Fingerroosin luona.
Ihmissuhteet ja tulevaisuuden suunnitelmat
Ihmissuhteiden osalta Fingerroos pitää silmät auki. Hän kertoo, että miesihanteena on pitkä, urheilullinen ja komea mies, ja tällaisia on ollut myös näköpiirissä. Hän toteaa, että ystävien löytäminen on välillä tarpeen, kun tekee työtä, joka vaatii välillä kavereiden tukea ja läsnäoloa.
Loppuvuosi näyttää Fingerroosin osalta kiireiseltä. Onlyfansin ja verkkokaupan lisäksi hän on mukana syksyllä alkavassa tv-formaatissa, mutta tarkempia yksityiskohtia hän ei vielä paljasta. Lisäksi hän haaveilee matkasta, jonka suunnitelmat ovat vielä avoinna. Fingerroos kertoo pitävänsä ex-tempore matkoista ja aikovansa tehdä ainakin yhden reissun lasten kanssa ja toisen aikuisten kesken.
Paula ja Marko
Kun kaksi huumorintajuista ja mielikuvitusrikasta, luovaa hullua alkaa heittää läppää ja visioida yhdessä, syntyy tilannekomiikkaa, johon tartutaan improvisoiden. Heidän intohimonsa on kertoa tarinoita, jotka jäävät mieleen. Paula ja Marko elävät huumorin ja naurun kautta, mutta he osaavat myös yllättää vakavalla sisällöllä. He ovat ihmisiä, joilla on iso sydän ja herkkä sielu – ihmisiä, jotka haluavat oppia uutta itsestään ja elämästään, ja ennen kaikkea toisistaan. He uskovat, että jokainen meistä on toistemme parhaita opettajia ja oppilaita.
Paula hallitsee teknisen ja visuaalisen puolen, kun taas Marko taitaa myynnin, asiakaspalvelun ja tarinankerronnan. Kuitenkin molemmat osaavat toimia myös toisinpäin, sillä heille on yhteistä asioiden näkeminen sielunsa silmin ja halu luoda ja oppia jotakin uutta, joka jättää muistijäljen. He uskovat vahvasti, että jokaisella yrityksellä on oma ainutlaatuinen tarinansa, ja heidän tehtävänsä on auttaa kertomaan se tavalla, joka resonoi kohdeyleisön kanssa.
He käyttävät dataan perustuvia strategioita ja uusimpia teknologioita varmistaakseen, että heidän asiakkaansa saavat parhaan mahdollisen näkyvyyden ja sitoutumisen digitaalisilla alustoilla. Paula ja Marko haluavat, että jokainen tarina saa ansaitsemansa ainutlaatuisen lähestymistavan. He pyrkivät aina korkeimpaan laatuun kaikessa, mitä tekevät, ja heidän päämissionsa on viihdyttää, levittää hyvää mieltä ja luoda positiivista näkyvyyttä.
Heidän menestyksensä perustuu vahvaan tiimityöhön ja avoimeen viestintään. Olipa kyseessä pieni start-up tai suuri yritys, Paula ja Marko Kaamos Productionsista ovat valmiina auttamaan navigoimaan digitaalisessa maisemassa ja saavuttamaan markkinointitavoitteet. He toivottavat kaikki tervetulleeksi yhteistyöhön, jossa yhdessä saavutetaan näkyviä tuloksia.